Главная

Записки фильммейкера

Создание клипа

Практика - съемка/монтаж

ВлодКауфман и другие
ВлодКауфман
ВлодКауфман
ВлодКауфман
ВлодКауфман
Художники UA
 


Создание фильма
(короткий метр)

 

ВлодКауфман и Сергей Савченко

с выставкой в Одессе 2008. Морская галерея.

Морская Арт Галерея Одесского порта представляет одновременно с 15 августа по 8 сентября 2008 года проекты трех замечательных мастеров современного искусства, три громких имени известных в стране и далеко за ее пределами, это львовяне- всеми любимый Савченко Сергей, Владимир Кауфман и Алексей Хорошко (видео инсталляция).

ВлодКауфман

Влодко Кауфман
... Працює у жанрах геппенінгу, перформансу, інсталяції, арт-провокації, усвідомленого кітчу, а також творить споріднені з ними мистецькі проекти на перетині образотворчого мистецтва (малярство, скульптура, графіка, відео, фото), театру. Автор численних персональних та учасник спільних виставок і проектів. Головний художник низки фестивалів та сценограф театральних постановок. Живе та працює у Львові.

„Кауфман вражає з першого пострілу, та водночас може навіть не зачепити. Він епатує і лякає, одних заспокоює, а інших кидає в панічний піт. Він дожив в цьому місті (Львові) до стану прижиттєвих легенд та встиг натворити на не один повний аукціон “Сотбі”.
( Из прессы)

Сергей Савченко
1972 родился во Львове
1991 закончил Львовський колледж декоративно-прикладного искусства им. И. Труша.
1998 Закончил Львовськую Академия Искусств

ВлодКауфман –в фильме "Технология чуйности" (1995)
)
"Авангард в шоколаде" (фильм)
"...зіжмакуєшь в кульку, і будешь мотати..."
(так сказал ВлодКауфман)

Сліди. (Сергей Савченко)
Концептуальний проект.
Матеріали та засоби : геотекстиль, фарба, відео,звук, пісок, ноги
Відбитки траекторій, напрямків, незафіксованих ніким стежок,що утворюють кожного разу нові форми , плями, лінії. Емоціїні відбитки. Метафора доріг.
Ноги, як дотична до землі, прототип коріння, з'єднуюча точка. Ноги- інструмент живописання, засіб відтворення ритмів руху в просторі. Зміст шляхів людини через забарвлення сліду .
Візуальна картина концепції і смислу руху

Птахотерапія
Концептуальний проект Влодка Кауфмана

..птах виростає від власного ока
наполегливо і поступово так
що можна побачити Час
ко ритмічно обростає пір’ям
перо за пером
методою тяжкої медитації
аж поки не забракне місця
на аркуші паперу
до аркуша долаштовується
наступний аркуш
і птах непрогнозований і ефемерний
продовжує рости
птах росте разом із аркушем
він проростає тяжко
як трава крізь асфальт
і невідомо коли він перетвориться на крилату істоту
яка може й ніколи
не відірветься від паперу

 Владимир Марков